Forum
Welcome to this Forum !
Bine ati venit pe acest Forum !

Regulament Intern pt. Jucatori si Aliante

In jos

Regulament Intern pt. Jucatori si Aliante

Mesaj Scris de georgge la data de Joi Sept 18, 2008 7:08 pm

TRAVIAN
Joc interactiv
Genul: strategie, actiune, drama. comedie, romantic, family, desene animate;
(lupte, maceluri, razboaie, distrugeri, cuceriri, intrigi, spionaje...)
In rolurile principale: Peste 361 roluri principale dintre care unul poate fi al tau.
In alte roluri : Tom&Jery, Alibaba si cei 40 de hoti, Chip&Dale, Copilul Minune,
Scufita Rosie, Ady de la Tulcea, Printesa de Gold si Ranitii de la Revolutie
Regia: Cativa Lideri de Aliante
Producator: Travian Team
Gandeste-te bine daca intri in Lumea Travian. O Lume virtuala in care aptitudinile, caracterul si inteligenta ta sunt puse la incercare. Atentie ! creeaza dependenta.
Cheia succesului in acest joc:
comunicare si colaborare; antrenament zilnic impreuna cu echipa si nu in ultimul rand sa ai cea mai mare armata.
Ce castigati din acest joc: prieteni, ajuta la dezvoltarea personalitatii,
si cateodata ...chiar va puteti indragosti de Eroul Principal.

redactatare & prezentare
- Georgge Ulmanu Daniel -
experienta player ~ 4 ani & ~ 2 ani SuportTeam




TRAVIANUL este un joc de razboi si se bazeaza doar pe armata. Forma de guvernamant specifica Travianului este Tirania care se sfarseste odata cu finalizarea constructiei "Minunea Lumii" nivel 100 de catre una din Confederatii. Armele folosite in Travian sunt ca cele folosite in evul mediu (anii 300-800 era noastra) bate, sulite, topoare, sabii, berbeci si catapulte. Organizarea si conducerea armatei respecta in linii mari modelul structurilor militare din acea epoca. Pe Travian avem 2 feluri de trupe: infanterie si cavalerie specializate pe atac si pe aparare. Organizarea armatei pe conturi se face dupa reguli stabilite de conducerea aliantei, profilul/experienta jucatorilor si configuratia serverului. Nu vor fi niciodata doua servere la fel. Pe Travian sunt 3+1 triburi, (Barbari, Daci, Romani + Natari) fiecare cu specificul sau. Pentru ofensive se folosesc combinatii de trupe si o anumita ordine de atac iar pentru aparare la fel. De aceea fiind mai multe feluri de triburi se formeaza aliante de jucatori care lupta sub aceeasi comanda. Alianta va fi condusa de un Lider (capatenie) care are in subordine comandanti de legiuni sau hoarde. Noi vom incerca in aceasta prezentare sa adaptam regia/strategia jocului la modul contemporan de gandire.
***
Economia societății medievale era o economie naturală, caracterizată de schimburi produs contra produs (troc). De aceea si pe Travian exista targul prin care facem schimb de resurse
***
Multi jucatori nu inteleg caracteristicile si strategia acestui joc si intreaba:
- De ce ma ataci frate, ce ti-am facut ?
- Nimic ! Te jefuiesc pentru ca am nevoie de resurse sa produc armata si mai mare ca sa te pot jefui si mai mult.
In acesta situatie, diplomatia are un rol important. Daca cel atacat nu stie sa vorbeasca si sa negocieze cu atacatorul va ajunge in final o "ferma".
***

Selectia naturala se aplica chiar si intr-un joc interactiv cum este Travianul cu deosebirea ca pe Travian nu avem spitale pentru raniti si nici nu se acorda ajutoare sociale. Fiecare jucator va avea contul pe care-l merita. Daca vrei mai mult, invata mai mult ! Traim intr-o epoca moderna si acest lucru ne ocupa tot timpul si mai ales ne influienteza stilul de joc. Incercati sa jucati detesat si sa considerati ca este doar un joc de strategie care se bazeaza doar pe armata cu niste reguli mai speciale...si ceea ce este mai important : nu jucati singur pe cont. 1 sau 2 coplayeri + 1 sau 2 sitteri va scapa de stres. Nimeni dintre noi nu conteaza prea mult decat daca facem parte din ceva mai mare decat noi: ALIANTA !

***

STATUTUL ALIANTEI
O Alianta se formeaza din jucatori cu diverse grade de experienta in materie de Travian, uniti sub acelasi steag cu scopul de a invinge triburile de Natari (Tiranii Serverului). Impreuna cu alte Aliante care au acealasi obiectiv se formeaza Confederatii. O alianta de una singura nu poate face fata la provocarile serverului. Castiga cei care stiu cel mai bine acest joc si care sunt cel mai bine organizati. Pentru jucatori sunt rezervate cateva locuri in TOP Server: cel mai bun atacator, cel mai bun aparator, cel cu populatia cea mai mare, cel mai bun jefuitor... dar cel mai important este care Confederatie castiga Serverul (ML-100). Dupa sau cu putin inainte de aparatia Natarilor pe server vor ramane 2 Cofederatii care se vor lupta intre ele pentru Victoria Finala care se va rasfrange asupra tuturor jucatorilor din Confederatia castigatoare. Tu din ce Confederatie vrei sa faci parte ?
Pentru realizarea acestui obiectiv, jucatorii vor invata sa lucreze in echipa si vor respecta regulamentul de organizare si functionare al aliantei. Retineti esentialul: doar armata si marimea ei conteaza in acest joc

REGULAMENTUL ALIANTEI
I. ACTIVITATEA SI COMPORTMENTUL JUCATORILOR
1.Regulamentul jocului Travian are prioritate in fata regulamentului intern.
2. Jucatorii trebuie sa foloseasca acelasi limbaj specific Travianului si sa aiba setata aceeasi ora. (vezi tutorial)
3. Modul de adresare intre jucatori, precum si intre jucatori si MH/Admin, trebuie a fie politicos si la obiect.
4. Fiecare jucator trebuie sa-si administreze cat mai eficient resursele/armata, sa cunoasca/studieze harta pe o raza de minim 2 ore in jurul contului si obligatoriu adauga sitteri (Loctiitori) numai din cadrul aliantei.
5.Sitterul (Loctiitorul) are aceleasi obligatii fata de contul pe care il administreaza ca si proprietarul.
6.Dreptul de mass (MM) il au toti jucatorii. Abuzul atrage dupa sine anularea acestui drept. In conferinte, se discuta strict pe tema pentru care se face acea conferinta.
7.Toti jucatorii sunt egali in drepturi si obligatii dar numai unii vor conduce: aceeia care fac dovada unei pregatiri solide in materie de joc si care au reale calitati de conducere. Acest lucru se dovedeste cu performantele realizate pe alte servere precum si cu recomandarile date de alti jucatori consacrati. Un jucator "profesionist" niciodata nu va accepta sa joace sub comanda unui lider slab pregatit.
8. Conducerea aliantei se va structura astfel: se alege un Lider cu puteri depline care la randul sau va numi in posturi/functii de conducere (militare si administrative) jucatori activi, bine pregatiti si mai ales loiali. Liderii aliantelor aflate intr-o confederatie aleg un Lider suprem.
9. Regula Generala: Nu jucati multiaccount !!! Decat doua sau mai multe conturi slabe mai bine unul si bun. In plus scapati de banare+penalizare sau stergerea conturilor. Or fi ei unii MH corupti dar nu sunt si prosti. Problema voastra cu un MH afecteaza si Alianta.

II. TRUPE SI TEHNICA MILITARA[/b]
1. Acest joc se bazeza exclusiv pe armata. Cu cat ai armata mai numeroasa cu atat esti mai valoros. De la inceputul pana la finalul serverului trebuie sa produci continuu trupe. La inceput trupe de tranzitie dupa profilul tribului: Maciucar, Paladin, Scutier, Calaret Fulger, Legionar, Equites Imperatoris cu care vei farma jucatori aflati in proximitatea contului tau (atentie la aliati) dupa care vei renunta la unele tipuri de trupe care devin ineficiente dupa 1-2 luni de joc: Maciucari, Legionari si Equites Imperatoris si te vei axa pe trupe cu raport: forta de atac/consum crop mai bun. Vezi tutorial cu combinatia de trupe cel mai des intalnita pe Travian atat pt. jucatorii ofensivi cat si pt. cei defensivi. Raportul trupe/populatie minim este de: Barbari 3/1-Daci 2/1-Romani 1/1. Toti jucatorii sunt obligati sa invete sa stapaneasca tehnica miltara, caracteriticile armelor, bonusurile date de fierarie, armurier si erou, sa se antreneze zilnic mai ales in privinta atacurilor sincron si a intercalarilor (vezi tutorial). Membrii aliantei sunt obligati sa actualizeze zilnic situatia militara pentru ca Liderii sa poata elabora strategii in timp real in interesul Aliantei sau al Confederatiei. Totalul trupelor dintr-o alianta/confederatie se afla la dispozitia Comandantilor Militari. Acestia dau ordine de atac/aparare in interesul aliantei/confederatie care se executa imediat. (vezi tutorial responsabilitati) Cum, unde si cine centralizeza situatia trupelor se stabileste de catre Consiliul de Conducere.


III. DEZVOLTARE
.... CAPITALA unui cont ofensiv trebuie fondata obligatoriu pe 15cropper cu minim 75% oaze crop. Careul de 7x7 parcele apartine exclusiv Capitalei.
....
....
in lucru
(vezi tutorial)

4. Fondarea/cucerirea de sate
1. In anumite situatii, jucatorii unei aliante se muta incepand cu satul 2 intr-o zona "linistita" , cu multe oaze de crop in care ei spera sa produca o armata impresionanta. In acest caz se alege un grup de jucatori care scaneaza harta dupa 15 croppere cu oaze de 75%-150% crop unde se vor fonda capitalele. Unui jucator activ poate sa-i revina un careu de 23x23 parcele. In functie de trib, profil jucator si Gold se vor aloca coordonate in mod amiabil jucatorilor care au ales sa se mute. Acestia pot accepta ca si alti jucatori sa fondeze sate in careul lor. Alocarea coordonatelor se gestioneaza de regula de un Lider cu experienta in arta militara a Travianului.

2. La cererea liderului de alianta, jucatorii alesi dupa criteriul tactic/militar vor fonda sau cuceri sate la anumite coordonate. Aceast lucru are ca scop consolidarea aliantei in teritoriu. Jucatorul poate fi ajutat de alianta sa duca la bun sfarsit misiunea incredintata.

3. Minunea Lumii (wonder of the world)
Scopul unei Aliante/Confederatii este de a cuceri sate de Natari in care sa inceapa constructia Minunii (ML).
Cei care sunt desemnati sa faca acest lucru vor primi suport nelimitat de la intreaga alianta in trupe de aparare si resurse.

IV. COLABORARE

1. Intre membrii aliantei.
a) jucatorii din cadrul aceleiasi aliante sunt obligati sa ajute un coleg catapultat pe capitala cu resurse si trupe;

2. Intre membrii confederatiei.
a) jucatorii din cadrul confederatiei sunt obligati sa ajute un coleg catapultat pe capitala cu resurse si trupe; acest lucru este stipulat expres in regulamentul confederatiei.

3.Transferuri de jucatori intre aliante
Se pot face transferuri de jucatori intre aliantele din cadrul confederatiei:
a) daca un lider solicita acest lucru;
b) daca un jucator solicita acest lucru (ambele cereri trebuie sa fie motivate).
c) liderii sunt obligati sa restructureze aliantele pana se va ajunge la formula optima in care jucatorii dintr-o alianta sa fie asezati cat mai compact pe harta (ideal pe o raza de 2 ore fata de centrul aliantei)
4. Fermele (jucatorii slabi sau inactivi) constituie motiv de disputa mai ales intre jucatorii confederatiei. Acest lucru se reglementeaza astfel : statutul de ferma invocat de un jucator asupra altui jucator trebuie dovedit cu rapoarte de atacuri pe 3 zile consecutiv in care atacatorul ia 1/3 resurse la fiecare atac. Daca jucatorul atacat se apara sau isi ascunde/consuma resursele de fiecare data, demonstreaza ca este activ. Acesta poate fi propus pentru recrutare si antrenare in interesul aliantei. Catapultarea jucatorilor "ferme" este interzisa cu 2 exceptii: 1. cand acesta este aflat in careul de 7x7 al atacatorului 2. cand "ferma" prezinta un pericol pentru alianta.
Problema "fermelor" trebuie sa dispara ca motiv de disputa intre jucatori in maxim 4 luni de la inceperea serverului. Cei care "traiesc" numai din farmat jucatori slabi sau inactivi dau dovada de incompetenta si teama de a ataca "inamici" declarati si ai transforma in ferme de lux.

V. ARBITRAJUL
Problemele/litigiile aparute intre membrii unei aliante sau a confederatiei se arbitreaza de catre lider/lideri pe baza regulamentului.
Problemele/litigiile aparute intre lideri se vor arbitra/judeca in conferinte la care participa automat si obligatoriu toti liderii confederatiei.

VI. INFRACTIUNI/SANCTIUNI

Sunt considerate infractiuni si se sanctionaza astfel:
- fondarea de sate in careul de 7x7 unde se afla capitala unui jucator fara acordul acestuia se sanctineaza cu catapultarea satului fondat;
- fondarea de sate lipite de satele unui jucator fara acordul acestuia se sanctioneaza cu catapultarea satului fondat (jucatorul aflat in culpa va fi exclus din alianta pe toata durata actiunii de catapultare sau va ramane in alianta daca se va autocatapulta);
- birul este interzis deoarece incalca regulile Travian;
- atacul din greseala dat pe un aliat se mediaza si se solutioneaza amiabil; repetarea aceleiasi "greseli" atrage dupa sine excluderea din alianta cu consecintele de rigoare;
- spionajul: furnizarea catre jucatori aflati in aliante inamice de informatii privind prezenta sau absenta unui jucator pe cont precum si a raportului de trupe aflate pe acel cont precum si a informatiilor din ambasada aliantei, de pe forum sau IGM-uri, se pedepseste cu catapultarea capitalei pana la 0 si cucerirea tuturor satelor de catre alianta prejudiciata.
- sabotajul: trimiterea de trupe de aparare de catre un membru al aliantei la un adversar atacat de alianta; nerespectarea promisiunii de a trimite trupe de atac/aparare in cadrul unei actiuni organizate de alianta se pedepseste cu excluderea si cucerirea satelor de catre alianta prejudiciata.
- neglijenta: netrimiterea de crop sau trupe de aparare in mod repetat catre conturile asediate sau catre WW, se pedepseste cu avertisment.
- obstructionarea unui jucator de catre un lider de a cuceri sate inamice aflate in careul de 23X23 parcele al acestuia constituie abuz de functie si se sanctioneaza cu excluderea din acea functie.

VII. CONCLUZII/FINAL

Un server normal de Travian poate dura in medie 10 luni. Pe parcursul acestui timp, un jucator aflat intr-o alianta se dezvolta, fondeaza zeci de sate, produce zeci de mii de trupe, ajuta cu atacuri si este ajutat de catre alianta. In acest context, un jucator isi datoreaza marimea, prosperitatea si securitatea contului unei intregi aliante. De aceea nu este moral ca el sa stearga contul in momentul cand nu mai doreste sa joace deoarece produce dezechilibru - mai ales militar - aliantei. Alianta se bazeza pe contul sau asa cum el s-a bazat pe alianta. Poate fi catalogat : DEZERTOR si ca orice dezertor ramane cu acest stigmat toata "viata" Normal si logic este ca un jucator care nu mai vrea sa joace sa lase contul aliantei. Alianta poate administra un cont pana se gaseste un player care sa-l preia integral. Motive ca : este contul meu si fac ce vreau cu el ...sau am bagat aur si sunt banii mei... sunt dovezi clare de egoism si rautate. Din pacate mai sunt si jucatori de genul acesta si trebuiesc identificati si eliminati din comunitatea noastra. Totusi...cel mai mare castig al jucatorilor de Travian este acela ca aduni prieteni - din server in server - identifici persoane cu care esti pe aceeasi lungime de unda, dezvolti in timp canale de comunicare intre tine si ceilalti...intr-un cuvant: SOCIALIZEZI.





(Acceptam sugestii pt imbunatatirea acestui Regulament)


Ultima editare efectuata de catre Georgge in Dum Noi 16, 2008 1:29 am, editata de 130 ori
avatar
georgge
Moderator

masculin Numarul mesajelor : 36
Varsta : 53
Data de inscriere : 10/09/2008

Vezi profilul utilizatorului http://forum.travian.ro/index.php

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum